Korduma kippuvad küsimused

 

 

Kas ma pean oma esemed eelnevalt pakendama?

Ei, vastuvõtukohad on varustatud spetsiaalsete riidest kottidega

Kas mul on võimalik oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

On küll. Tellimuse muutmiseks helista telefonil või kirjuta e-maili aadressil info@teenuspunkt.ee. Me ei saa garanteerida, et saame tellimuse tagasi kutsuda, kuid anname kindlasti endast parima.

Aga mis saab minu erisoovidest?

Kui Teil on erisoove kindla teenuse täitmise osas, esitage need lihtsalt tellimuslahtris ning Teie soove ja vajadusi võetakse tellimuse täitmisel kindlasti arvesse.

Kas teenuse eest tasumine on turvaline?

Teenuspunkt.ee kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Võta meiega ühendust!